gjorde ett försök

Nu går tvättmaskinen varm och jag har tagit fram resväskan.
Har skrivit upp allting som vi ska ha med oss så man inte glömmer något, de är så irriterande om man skulle råka göra det.

Anton vilar och jag gjorde ett försök till att blogga från mobilen, men de går ju så segt här ute i skogen. kom så långt att jag skrivit mitt inlägg och tänkte vara lite proffsig och lägga upp en bild samtidigt men då dog mobilen? hm. äh jag försöker nog mig på de när jag är i Luleå istället.

Natten har varit lång, jag var vaken till 03.00 och sen väckte jag R, de var hans tur att ta hand om Anton. Jag begriper inte varför han sover så oroligt. Kanske är de som jag läser i boken, att han har överlevnadsångest? Ja jag längtar tills jag ska köra igång med kuren där, hoppas att de hjälper.
Stackars Anton, han borde vara helt slut.

Jag återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0