Nästan klar

Mitt på dagen tog vi hela familjen en liten vila, sedan kom Antons kusin, faster och farmor. Vi fikade lite och dom gick på en promenad med Anton. Själv försökte jag läsa lite i boken. Nu har jag nästan packat klart allting, men lite grejer hänger på tork så de får jag slänga ner i morgon.

Anton myser nu med Robin i soffan och vi väntar på att Pia (Antons farmor) ska komma med pizza. Gud så gott, jag är så hungrig. Anton tycker om mat mer och mer nu, eller man får i han mer mat än i början. De är ju himla skönt de, alltså att de går så bra med maten.

 

På måndag ska vi tjejer på hockeyn, de ska bli skit kul! Anton får stanna hemma med Mormor.
De ser jag framemot.

VARFÖR är de så att man ALLTID tar med sig för mycket kläder när man ska någonstans? Jag har suttit och skrivit en lista över vad som är nödvändigt och ha med sig, men sen när man är och plockar i kläderna så tar man med sig de ena med de andra som "kan va bra och ha". Äsch, har försökt gallra lite när jag packade om väskan, men de sket sig.

De var allt för mig, tack och hej!

Kommentarer
Postat av: anki

Hälsa till din mamma när du åker upp. Ja, du kan ju hälsa till din pappa också förståss ;)

2009-11-15 @ 02:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0