pissväder

här kommer man upp till norr och förväntar sig snö, men de är piss väder. hm.
har också glömt bort hur mörkt de är jämt och ständigt här på vintern.

Idag är de hockey och som vanligt har man inte förberett sig med några biljetter och de är ju slutsålt som till alla andra derby matcher. Så då får man så klart stå och köa två och en halv timma innan matchen börjar. Men tjejorna och jag ska dricka varsin öl i baren innan matchen. De kommer bli en trevlig kväll tror jag allt. Bara nu inte Lule förlorar, hemska tanke.

Inatt har mamma sovit med mig och Anton. Hon har tagit bytet av blöja och försökt trösta när han vaknar. De var ganska skönt. Sen klev vi upp klockan sju, åt frukost och sen gick vi till sängs igen för en förmiddagsvila med anton. Den var behövlig. Nu är dom ute på gården och jag ska gå och duscha.

Vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0