Snark

Igår när jag gick och la mig tänkte jag att i natt ska Anton inte få snutta på mig. Vi höll på i 30 minuter och tjorva med varandra sen gav jag upp. Så har man åter igen varit snutt tutt heeela natten.

Nu har vi ätit frukost och Antons Farmor har nu hämtat Anton så nu är jag helt själv. De behövs känner jag. Bara få vara för mig själv i några timmar. Nu ska jag läsa tidningen i lugn och ro. Sen borde jag kolla efter något roligt julbak. Då vi kärringar ska till Marie på julbak imorgon. Kanske man tar en dans med dammsugarn också. De vet man aldrig.


Kommentarer
Postat av: anki

såå söt han är

2009-11-28 @ 01:08:22
Postat av: pappa

VÄRLDENS SÖTASTE O GOIGASTE GRABB !

2009-11-28 @ 07:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0