Min röv!

Nu kommer jag ihåg varför jag slutade gå på spinning i Lule. Jo mina fötter började göra ont, spinning skor känns som att det är onödigt att köpa. Igår gick vi på ett spinning pass, och efter några minuter så gjorde det ont under fötterna, de känns som om jag trampar barfota. Nå väl, nu har vi testat och jag kommer inte gå på det något mer. Utan jag kan tänka mig att något annat pass hädanefter.

Jag vill helst träna varenda dag, som det känns nu. Men får nöja mig med mina 3-4 pass i veckan.

Nu visar måttbandet
- 8 cm i midjan
- 7 cm bilring

Tillägger att benen i min röv gör ont idag, har nog ett för stort arsle för den där lilla spinning sadeln :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0