Helvete

Imorse var det dags för träning igen. Skönt och jobbigt. Efteråt var det en shake till frukost.

MEN!... Jag och Albin har vilat nu för en stund sedan. Och när jag vaknade så kom hungerkänslorna, hel jobbigt. Och allt slutade med att jag fick i mig 3 hårdbröds mackor. FAN! Ja misslyckade. Undertiden jag åt så satt jag och funderade på att de hade varit gott med popcorn ikväll, kanske lite godis. Nu sitter jag här, känner mig tjockare än nånsin och mår rent ut sagt dåligt utav mitt felsteg. Ja ja, det är bara ta nya tag när de är dags för middag! Ett felsteg kan inte förstöra mina planer känner jag. Ja måste, jag bara måste klara av detta!

Träning på söndag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0