Lunch

Fy faaan! Tog just en bär och frukt shake, alltså kväljningar från första klunken. Och nu mår jag illa, väldigt illa.

Jobbigt är att sitta och mata Albin med pasta låda, väldigt sugen på mat. Försöker tänka att sen om nån månad, då kan jag äta mat. Lite bara :)

Idag har jag tänkt släpa mig iväg till gymmet och tänker stå 45 min på någon maskin, typ crosstrainern. Klarar jag 45 min så blir jag väldigt stolt över mig själv.

Rökningen då? Ja, det går bra vissa dagar. I förrgår blev det 4 st och igår blev det väl 6 st. Idag är jag redan uppe i 3 st. Men snuset hjälper verkligen, det är bara vanan som ska bort. Hejja mig!

Nu bloggar jag från mobilen, himla smidigt.

Bild på frukosten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0